2015. szeptember 29., kedd

#Kész

Sziasztok!
Tudom, tudom.. mostanában nem szoktam posztolgatni, se semmit sem csinálni sajnos a design-nel kapcsolatban. Viszont néhány hónapja készítettem "csakúgy" módon két fejlécet, aztán ebben a hónapban összegyűlt három rendelés, aminek nagyon örültem, hiszen egyáltalán nem írtam ki semmit, no életjel, mégis írtatok páran, hogy készítsek nektek fejlécet. Aki szeretne, nyugodtan rendelhet, mert lehet, hogy egy kicsit később, de észre veszem, ha írtatok, és el is készítem. Nos, nem is húzom tovább a szót..

Amiket csak úgy készítettem: 



Amiket rendelésre készítettem: 




Titkos szerelem (x)

Utca (x)

Gyilkos szerelem (x)





3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a fejlécet, nagyon tetszik :)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem téged ajánlottak, és ahogy megnéztem a képeidet ahwww *--* nagyon szépek :) Ha nem gond én is szeretnék fejlécet rendelni :D
    Puszi :*
    Xx

    VálaszTörlés
  3. Gab, nincs mit, örülök, hogy tetszik! :)
    Heni, írj rám e-mail-ben és megegyezünk :) Egyébként nagyon köszönöm! Puszi

    VálaszTörlés