2015. március 29., vasárnap

I'm back!

Csak, hogy kisüssön végre a nap!
Sziasztook, drágáim!

Újra itt vagyok, újult erővel! Juhúú!
Tehát, ebben a pár hónapban, míg távol voltam, tanultam elég sok mindent. Rengeteg blogot körbe jártam, a kódolással is már jobban állok, mint eddig, és a szerkesztéssel is, természetesen. Már nagyon vágytam rá, hogy újra itt lehessek köztetek, és sok-sok segítséget nyújtsak nektek.
Új design-t csináltam, amibe új dolgokat is belemerítettem az oldalon: a menüpontoknál most már látható a Limit, a Rendelés menete és a Várólista is, ezen kívül a chatet frissítettem, tehát amit eddig bele írtatok, most törlődött, aztán a rendelésnél felfedezhető egy új rendelhető cucc, ami az Iphone üzenet. Ha rendelni szeretnétek (ezt oda írtam talán mindenhova) először is, nézzétek meg a Limit menüpontot (hogy aktív-e, amit szeretnél), ezt követően a Rendelés menete menüpontot (hogy megkönnyítsd a dolgom a szerkesztésnél), és utána küldhettek nekem e-mailt az én nagyon menő e-mail címemre(domcsiwagyok@gmail.com)^^.
Ha esetleg olyan történik, hogy a limitnél valami inaktív, viszont te írtál nekem megrendelést róla, akkor az, az üzenet rögtön törlődni fog! 
Azt hiszem ennyi lenne felőlem.. Ja, és ha lenne valakinek valamilyen óhaja-sóhaja, azt nyugodtan írja meg chatben! 

Puszil titeket, Domcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése