2014. március 16., vasárnap

PNG kép készítése

Sziasztok, ma úgy gondoltam, hozok nektek egy olyan bejegyzést, amiben megmutatom, hogy csinálok én fejlécet, és egy olyat, amiben PNG képet csinálok. Nos, először is akinek nincs Photoshopja az letöltheti ITT! (kód : oi2o)
Katt a képre nagyobbért!

1. lépés
Nyisd meg a Photoshoppot. Tegyél bele egy képet, amit PNG-vé szeretnél változtatni, majd menj a Lasszó eszközre.
Egyébként inkább ne olyan képet tegyetek bele, aminek nem látszik az egész feje (ha emberről van szó), mert el fogja halványítani a szemét, és nem fog látszódni, + látszódni fognak az élek.









2. lépés
Ez a szerkesztésnek a fontos része, ugyanis ha nem állítod be, nem fog jól kinézni, mivel nem lesz halvány, és sima.
A lágy perem 20-ra állítsátok be, és pipáljátok ki az Élsimítást.




3. lépés
Rajzold körbe a képet úgy, ahogy te szeretnéd, hogy benne legyen.
Amint össze kötötted a rajzolást, megjelennek szaggatott mozgó vonalak.
Az sem baj, ha görbén rajzolod meg, ugyanis amint körbe rajzoltad, kijavítja rendesre.







4. lépés
Nyomd meg a CTRL + C-t, utána a CTRL + V-t. A szaggatott vonalak eltűnnek, és egy új réteg jön létre.
Mind a kettőnél egy szem látható a szélén, ami azt jelzi, hogy látható. Ha megnyomod az alsó szemet (Háttér), akkor ha megnézed a képed, egy PNG képet kapsz.






















Végeredmény :




És végül mentsd el PNG (!!!)-ben!





Ha valami nem érthető, jelezd kommentben! Akinek sikerült, és úgy gondolja, hogy megmutatja, az küldje el a linkjét kommentben! :)
Remélem segíthettem nektek!



2 megjegyzés:

  1. Szia! és mit csináljak akkor ha nekem nem lehet elmenteni PNG-ben? :O
    Mert nekem olyan lehetőségek vannak:
    ○PSD, PDD
    ○PSB
    ○DIC,DCM,DC3
    ○TIFF,TIF
    Közül lehet választani,melyikre menjek? O.o

    VálaszTörlés
  2. Én sem tudom Png-be elmenteni, és én amúgy sem tudom, hogyan kell elmenteni. :(

    VálaszTörlés